Treinplezier
Contact:
:
Â
Ik heb geen email ontvangen
Helaas komt het veel voor dat onze e-mails in de spam map terechtkomen. Kijk daarom na of onze email daar in terecht is gekomen.
Zit hij daar niet in dan is het makkelijkste om mij via wattapp te bereiken. Omdat ik naast treinplezier ook nog bij de HTM op de tram rij. Vaak kan ik daarom de telefoon niet beantwoorden.
Waar kan ik mijn bestelling volgen
Als u inlogt in uw account kunt u vinden wat de staat is van uw bestelling.
Heeft u iets besteld wat niet op voorraad is dan zullen wij de bestelling pas gaan verzenden als we alles binnen hebben.
Zodra het pakket verzonden is. krijgt u een email met hierin de track and trace code
Â
Hoe kan ik iets retour sturen
Als u iets retour wilt sturen dan kunt u het op sturen naar
Treinplezier
De tol 80
2266EM Leidschendam
Ik heb een defect aan mijn product en dit valt in garantie termijn
U heeft een product beschadigd ontvangen of hij is defect geleverd.
Dan stuurt u ons een e-mail met daarin de klachten.
Dan zorgen wij ervoor dat u een retour pakket bon krijgt, zodat u hem gratis terug kunt ontvangen.
Telefoon wordt niet beantwoord
Naast Treinplezier rij ik ook nog op de tram in Den Haag. Daar mag ik geen telefoon op beantwoorden. De makkelijkste manier om mij te bereiken is via de e-mail.
Die ik iedere avond beantwoord of via WhatsApp.
Pakket komt niet aan.
We verzenden onze pakketten met Post.nl en sturen het verzekerd op.
Komt uw pakketje niet aan dan moeten wij via post.nl. Een onderzoek in laten stellen. Wij wachten dit onderzoek af voordat we iets nieuws opsturen.
Komt het pakket niet aan stuur ons dan email.
INFORMATIE OVER ONS