Bestellen/ order:

Met of zonder account

U kunt bij ons bestellen met of zonder account. Voordeel met account is dat u uw bestelling in mijn account kan volgen. Maar met of zonder account wordt u via de email op de hoogte gehouden van uw bestelling.

Winkel mandje button



Zodra u een keus heeft gemaakt en het artikel wil bestellen klikt u op de winkelwagen button. Uw artikel wordt toegevoegd aan het winkelmandje. Ook verschijnt er een button met winkelmand bekijken. U kunt nu een keuze maken naar winkelmand gaan of nog verder winkelen. Als u nog meer artikelen nodig heeft, herhaalt u de eerste stap.

Winkel mandje


Als u op de button bestel klikt, komt de button winkelmand bekijken naar voren als u hierop klikt, komt u op onze bestel pagina. U kunt er ook inkomen door rechts boven in op het winkelmandje te klikken. In de winkelmand kunt u zien wat uw bestelling is. Klopt de bestelling, dan klikt u op de button afrekenen.

Afrekenen

De volgende pagina kunt u uw gegevens invullen als u al een bestaande klant bent kunt u ook inloggen. Vul uw gegevens goed in zodat we weten waar uw bestelling naar toe opgestuurd moet worden. Onderaan de linkerkant kunt u aangeven hoe u het pakket verzonden wilt hebben. Of bij u thuis of op een afhaal punt. Ook kunt u aangeven hoe u wilt betalen contant en pakket ophalen na afspraak of met uw bank betalen. Nadat u deze gegevens allemaal heeft ingevuld en u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Kunt u op de bestelling plaatsen button drukken, als u via uw bank betaald volgt u de instructies op.

Afronding


Zodra de bestelling helemaal klaar is. Ontvangt u een Mail met de door u bestelde artikelen erin. Zodra we uw betaling hebben ontvangen of als u ervoor heeft gekozen het pakket af te halen. Zullen we er ervoor zorgen dat we de juiste artikelen klaar gaan zetten. Dit duurt ongeveer vijf werkdagen. Soms eerder en soms later.

Verzenden

Zodra de bestelling klaar is, ontvangt u hier bericht over. Als u gekozen heeft om het te laten verzenden, ontvangt u weer een bericht dat we het pakket bij PostNL hebben aangeboden. U ontvangt een mail met een track And trace nummer hierin, zodat u het pakket kan volgen. Als u het pakket wilt afhalen zullen we contact met u opnemen voor een afspraak.

Levering

Mochten er toch problemen zijn met het pakket of de artikelen. En ze komen beschadigt aan. Dan kunt u uw klacht hierover naar ons e-mailen. Ons email adres info@treinplezier.nl.   We zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en u een oplossing bieden.

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw maar exclusief verzendkosten.

With or without an account

You can order from us with or without an account. Advantage with account is that you can track your order in my account. but with or without an account you will be kept informed of your order via email.

Shopping cart button

Once you have made a choice and want to order the item, click on the shopping cart button. Your item will be added to the shopping basket. A button with view shopping cart also appears. You can now make a choice to go shopping or continue shopping. If you need more items, repeat the first step.

Shopping basket

If you click on the order button, the view shopping cart button comes to the front when you click on it, you will be taken to our order page. You can also enter it by clicking on the shopping cart in the top right. In the shopping cart you can see what your order is. If the order is correct, click on the checkout button.

to pay

On the next page you can enter your details. If you are already an existing customer, you can also log in. Enter your details correctly so that we know where your order should be sent. When we receive the order you will receive an email from us with the total amount. You can transfer this to our bank.

Completion

Once the order is completely ready. You will receive an e-mail with the items you ordered. Once we have received your payment or if you have chosen to pick up the package. We will ensure that we prepare the right items. This takes around five business days. Sometimes earlier and sometimes later.

To send

Shipments worldwide take longer depending on where they are to be sent.

Delivery

If there are problems with the package or the items. And they arrive damaged. Then you can e-mail your complaint about this. Our email address info@treinplezier.nl . We will process your complaint as quickly as possible and offer you a solution.

Price

All prices quoted are in euros, No VAT applies to prices outside Europe. you must keep in mind that you have to pay import duties.