Bestellen

Met of zonder account

U kunt bij ons bestellen met of zonder account . Voordeel met account is dat u uw bestelling in mijn account kan volgen. maar met of zonder account wordt u via de email op de hoogte gehouden van uw bestelling.

Winkelmandje button


Zodra u een keus heeft gemaakt en het artikel wil bestellen klikt u op de winkelwagen button. Uw artikel wordt toegevoegd aan het winkelmandje. Ook verschijnt er een button met winkelmand bekijken. U kunt nu een keuze maken naar winkelmand gaan of nog verder winkelen. Als u nog meer artikelen nodig heeft, herhaalt u de eerste stap.

Winkelmand


Als u op de button bestel klikt, komt de button winkelmand bekijken naar voren als u hierop klikt, komt u op onze bestel pagina. U kunt er ook inkomen door rechts boven in op het winkelmandje te klikken. In de winkelmand kunt u zien wat uw bestelling is. Klopt de bestelling, dan klikt u op de button afrekenen.

Afrekenen

De volgende pagina kunt u uw gegevens invullen als u al een bestaande klant bent kunt u ook inloggen. Vul uw gegevens goed in zodat we weten waar uw bestelling naar toe opgestuurd moet worden. Onderaan de linkerkant kunt u aangeven hoe u het pakket verzonden wilt hebben. Of bij u thuis of op een afhaal punt. Ook kunt u aangeven hoe u wilt betalen contant en pakket ophalen na afspraak of met uw bank betalen. Nadat u deze gegevens allemaal heeft ingevuld en u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden. Kunt u op de bestelling plaatsen button drukken, als u via uw bank betaald volgt u de instructies op.

Afronding


Zodra de bestelling helemaal klaar is. Ontvangt u een Mail met de door u bestelde artikelen erin. Zodra we uw betaling hebben ontvangen of als u ervoor heeft gekozen het pakket af te halen. Zullen we er ervoor zorgen dat we de juiste artikelen klaar gaan zetten. Dit duurt ongeveer vijf werkdagen. Soms eerder en soms later.

Verzenden

Zodra de bestelling klaar is, ontvangt u hier bericht over. Als u gekozen heeft om het te laten verzenden, ontvangt u weer een bericht dat we het pakket bij PostNL hebben aangeboden. U ontvangt een mail met een track And trace nummer hierin, zodat u het pakket kan volgen. Als u het pakket wilt afhalen zullen we contact met u opnemen voor een afspraak.

Levering


Mochten er toch problemen zijn met het pakket of de artikelen. En ze komen beschadigt aan. Dan kunt u uw klacht hierover naar ons e-mailen. Ons email adres info@treinplezier.nl.   We zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en u een oplossing bieden.

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw maar exclusief verzendkosten.